perjantai 13. kesäkuuta 2014

Yatsi

Kai se on yritettävä vaan tätäkin päivitellä kun oikein erikseen käsketään :D

Okei, kai tää tapaus on esiteltävä. Tässä on Yatsi, viralliselta nimeltään Ketunpolun Joyful Mirai. Hain tän hirmulaisen kotiin viime sunnuntaina. Mulla lähti semmonen hullu pieni ajatus jyllään jo alkuvuodesta heti kun sain tietää että Ellulla (Ketunpolun Elizabeth) teetetään pentuja. Siinä vaiheessa kun kattelin sitä urosta (Perfect Mission of Dark Brightness) niin aattelin oikeesti että ei juma.. Kadun loppuikääni jos en ota tosta pentua. Isäkin on ottanut Riian niin omakseen niin aattelin et no hitto, mä haluan tähän itelleni sen toisen harrastuskaverin. Ja tässä se nyt on. Tarkotus ois kiikutta tätä pientä pirulaista näyttelystä toiseen heti kun ikä riittää ja rokotuksien jälkeen lähetään kentälle leipoon tästä mulle tokokoiraa.

1 kommentti:

  1. Samansuuntaiset suunnitelmat siis veljeksillä. :D Paitsi että mä olen jo aloittanut tokokoiran leipomisen!

    VastaaPoista